Semuanya Bermula Di Sini. (Sign In | Register)

 



RAMADAN PALING EPIK(Z22)

RM12.90
Price in points: 13 points
Weight: 0.15 kg
9789674491598
34 pieces
+
Add to wish list

Tajuk: RAMADAN PALING EPIK
ISBN: 9789674491598
Penerbit: Ana Muslim
Penulis: Aira Kimberly
Tahun Terbitan: 2016
Muka Surat: 160
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.146 kg
Dimensi (cm): 19 x 12.7 x 1

 

Sinopsis

Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, makan-makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau. Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng... Jeng... Tak payahlah nak teka-teka sangat. Korang baca jelah buku ni!

Penerbit:
Ana Muslim
Format:
Paperback
Halaman:
Berwarna
Muka Surat:
80 Muka Surat

 

 
JAMINAN KAMI
 
 

 Order atau produk yang rosak akan diganti baru secara PERCUMA

 Jaminan wang dikembalikan

 Tiada caj penghantaran tambahan bagi order gantian

 Data peribadi anda dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar