1. Kami akan kembalikan wang (dalam bentuk point) untuk kes berikut:
- Buku yang telah dibayar, tetapi habis stok.
- Penghantaran semula buku atau order kepada kami.
- Pelanggan membuat bayaran dua kali untuk satu order yang sama.
2. Order atau buku yang kami tersalah hantar, anda boleh pilih untuk membelinya.
3. Sekiranya anda tidak berminat membeli buku yang tersalah hantar itu, anda boleh poskan kembali kepada kami.
4. Kos penghantaran semula kepada kami, akan dibayar (menggunakan point) semula.
5. Pastikan anda mendapat resit atau tax invoice daripada pihak courier.
6. Emelkan kepada kami resit atau tax invoice untuk mendapatkan pengembalian wang (dalam bentuk points).
7. Proses pengembalian wang (refund) ini mengambil masa lebih kurang sebulan (Tidak berkuatkuasa bagi masalah yang direkodkan bermula 17 Ogos 2017).
(*Perhatian: Jumlah refund tidak akan dibayar penuh kerana setiap transaksi yang menggunakan Molpay dan Paypal akan dikenakan caj).
* Berkuatkuasa Pada 17 Ogos 2017, segala urusan refund akan dibayar menggunakan kaedah pemberian Points.
** Keterangan lanjut refund points, Klik di sini : Refund Points
Order atau produk yang rosak akan diganti baru secara PERCUMA
Jaminan wang dikembalikan
Tiada caj penghantaran tambahan bagi order gantian
Data peribadi anda dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar
PTS Bookcafe Sdn Bhd, 3A-01, Selayang 18, Persiaran 3, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, MALAYSIA.
Waktu Operasi: Isnin - Sabtu, 10 AM - 6 PM
Waktu Rehat: Jumaat Sahaja, 1 PM - 2.30 PM
Hubungi Kami,
Email: orders@bookcafe.com.my
Phone: 03-61271135
Whatsapp: 011-63264141 / 016-6611972
Waze / Map: Bookcafe @ Selayang 18
Order atau produk yang rosak akan diganti baru secara PERCUMA
Jaminan wang dikembalikan
Tiada caj penghantaran tambahan bagi order gantian
Data peribadi anda dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar
© 2008-2024 PTS Bookcafe Sdn Bhd (924422-P). Disediakan oleh MIS PTS